Hjälm

Vattenskalle
Jag har upptäckt att det är svårt med lite större storlekar på Hjälmar 60-62 finns det någon som har något tips? Man vill ju inte att krukan skall vara hur ful som hekst heller.

tacksam för svar

//fred
 
Jofa....

Jag har en Jofahjälm i storlek 61. Den är bra på alla sätt och dessutom billig. De finns att få tag på lite här och där. Den är visserligen "ganska" ful men man kan ju alltid lackera den brun med lite snygga flames.

Med förhoppning om fler Jofabärare i bergen.
Gunnar
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.