Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej fiskebröder !
Jag undrar om det finns nogon som kan ge mig lite vägledning om flugfisket efter havsöring i dom strömmande vattendragen i Örnsköldsvik
Ja det hade inte varit dumt att få litte tips om det!
Är själv ny inflyttad till ö-vik och det har redan börjat klia i fingrarna när solen tittar fram. Så jag är mycket tacksam för svar. Glenn du karnske har några tips om andra vattendrag runt ö-vik? För fluga och spinn.
Jag vet inte hur langt ni ar beredda att aka for lite havsoringsfiske, men Logdealven skall ju vara valdigt bra. Jag har fiskat dar en gang i nagra timmar, men fick ingenting. Dessutom sa har Logdealven en mycket fin laxstam. Fem mil norrut pa E4 ligger Logdea, sedan far man ju leta sig fram till nagon bra fiskeplats ocksa.
Hej Freddan & Christian !
Jag bor själv i sundsvall,men jag har släkt i Domsjö.
så jag undrade väl mer hur flugfisket är i tex.
Moälven,Gideälven och dom mindre åarna i närheten av
Ö-vik
Hej Freddan & Christian !
Jag bor själv i sundsvall,men jag har släkt i Domsjö.
så jag undrade väl mer hur flugfisket är i tex.
Moälven,Gideälven och dom mindre åarna i närheten av
Ö-vik
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer