Har ni upptäckt Honbloggarna? De regerar!

Får man göra så här? Alltså, reklam på Utsidan? Reklam för en annan person utan att fråpga om lov? Jag chansar...

Män - har ni upptäckt honbloggarna? Vilka kvinnor! De tre mest intressanta bloggarna på Utsidan är kvinnor - de enda kvinnor som startat en blogg. Har ni inte brytt er om att läsa dessa så har ni gått miste om många godbitar. Men - de finns ju kvar.

"britts blogg" - skriven av Britt Gaisun - är den som skrivit flest inlägg (20 i skrivande stund). Hon har ett makalöst rikt friluftsliv. Läs och avundas. Hon har dessutom ett makalöst album.
"Fjällfunderingar" - BrittMarie Swärd - kommer på andra plats med 14 inlägg som även dessa vittnar om ett rikt friluftsliv.
"Honvandraren" kallas den tredje - anonym. Hon har än så länge endast skrivit fyra inlägg, men dessa är - enligt mitt tycke - de fyra mest läsvärda.

HåkanF

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Tackar!

Känns trevligt om det man skriver om blir uppskattat.
en blogg är väl lite " se mej-här är jag",och om andra har utbyte av/inspireras av/känner igen sej i/ det man ur sitt liv väljer att berätta om känns det kul.
Hoppas fler personer av båda kön börjar skriva om sitt friluftsliv etc,lite motvikt till bloggar i andra forum.
Det jag sett av "hon-diskussioner" på andra nätställen och i verkliga livet har så mycket av "livet är en kamp" mot vikt,tid,relationer,att få vara en viktig del i sitt eget liv etc.
Är det ovanligt att ha kul när man inte är i arbete,kan jag ofta undra?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.