Haglöfs Zolo 60

Hej.

Jag tänkte bara höra om nån har nått att säga om just Haglöfs Zolo 60?

Jag är ute efter en lätt ryggsäck som sväljer minst 60 liter. Tips och råd mottages tacksamt.

Jag har sökt lite på nätet men inte hittat nått matnyttigt mer än annonser. Modellen är kanske lite för ny för att någon ska ha hunnit recensera den ännu.

Mvh Björn

Om du söker en ryggsäck på 60l så har stadium en haglöfs matrix 60l med 25% rabatt för tillfället. Finns massor att läsa om just den ryggsäcken här på forumet.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det var på stadium jag hittade Zolo modellen också. 25% rabatt är ju inte fel :) . Jag stod och jämförde matrix 60l och Zolo 60l i affären, men jag har inte riktigt bestämt mig för vilken jag ska välja.

Ingen som har nått att säga om Zolo modellen? Kanske har klämt på den i affären och fått några intryck?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips