Haglöfs Vapor???

Är det någon här inne på forumet som har en Haglöfs Vapor? Den jackan finns ju inte i haglöfs sortiment. jag har bara sett den inne på intersport butiker.Är det en bra jacka eller är det en fusk variant som bara säljs på Intersport?

Är det den med syntetfoder, modell täckjacka? Det är i alla fall förmodligen en ny modell, haglöfs brukar vara lite låmngsamma med att uppdatera hemsidan.

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Vapor...gammal???

har oxå sett vapor på intersport men vad jag vet så hade dom den på speical erbujdande förra året och då var den förra årets modell. så jag tror heltenkelt att dom inte sålt slut den där du bor än. Så jag tror att vapor är förr förra årets modell. Du kan ju annars kolla lite på dom nya jackorna som Sting tex.

crilleus; sa:
Är det någon här inne på forumet som har en Haglöfs Vapor? Den jackan finns ju inte i haglöfs sortiment. jag har bara sett den inne på intersport butiker.Är det en bra jacka eller är det en fusk variant som bara säljs på Intersport?
Intersport brukar ha sina egna specialmodeller. Haglöfs säljer dem inte till någon annan. Det är visserligen fult men...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips