Godaste maten ute?? Vikt inget bekymmer

avslutad210712; sa:
Faktum är att vi på väg till en fjällvandring för länge sen köpte på oss både vattenmelon och några liter mjölk för mycket. ... Kommer ihåg det dels för att ryggsäcken var så tung att vi fick hjälpas åt att lyfta upp säcken åt honom och sen fotona där vi äter vannemelon.

Hehe...
Men det fina med hela konceptet "lyxkäk" är ju att man måste köpa ultralätta snajsiga prylar och lättborra sina amalgamfyllningar så att totalvikten inte går upp.
Det är ett helhetskoncept som man inte bara kan ta en liten del av så där lättsinnigt!
 
avslutad210712; sa:
crazy; sa:
Varför inte ta med en smörgåstårta och några vattenmeloner?

Nu skall vi inte vara såna *flinar*.

Faktum är att vi på väg till en fjällvandring för länge sen köpte på oss både vattenmelon och några liter mjölk för mycket. Och inte ville vi lämna det i bilen för att förstöras så första dagen bar vi både på mjölk och en vattenmelon modell större. Eller vi och vi det var min far som bar på melonen i alla fall. Kommer ihåg det dels för att ryggsäcken var så tung att vi fick hjälpas åt att lyfta upp säcken åt honom och sen fotona där vi äter vannemelon. Vet inte vem som kommit på ideen med UL packning, vi uppfann i alla fall den UltraTunga packningen *L*

lol

Herrejöses. Och mina polare klagade när jag hade med mig nudlar på grund av utrymmet det tog.
 
Äh släng ner ett par påsar med RealMeal.. de är grymt goda. Välj Havskatt med marinerade räkor å pasta. smaksatt med vitt vin å lite så.
Den är så god att det nästan slår det mästa...

=)

Eller bär vattenmeloner =)

//Marie
 
Mi; sa:
Äh släng ner ett par påsar med RealMeal.. de är grymt goda.

Håller med. Men "grymt goda" jämfört med att äta ordinarie frystorkad kattmat. Inte jämfört med riktig mat.

Det finns ju en anledning till att man sällan ser frystorkat käk på fina restauranger. Eller Mat-tina: "Så tar du en näve frystorkat dillkött... jittegoatt!.. och sen..."
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.