Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag ber att f[ inst'mma i Rickards ;nskan... t'nkte bara j'vlas lite och p[minna folk om att jag nu sitter p[ mitt hjotell p[ Ao Nang Beach och precis ska ge mig ut p[ en ny kl'tterdag... klockan 'r fem i sju p[ morgonen och det ser ut att bli en str[lande dag idag blir det tonsai som f[r se upp...
ha en riktigt god jul och ett gott nytt [r d'rhemma!!!
Nä Kalle, jag är INTE avis! Vissa vill ha en vit jul och älskar att sitta isolerad i den norrlänska urskogen med 30 minusgrader utanför dörren... och vem försöker jag lura? Tur att man har laddat med 5 flaskor starkvinsglögg, ett gäng julöl och tokmycke godis! Ha det bra, gott nytt på er!
Så ska det låta johanna!!! Mer sprit åt folket. Alla blir ju på så underbart humör när de super...
Förslagsvis dricker du alla fem flaskor starkglögg på en gång!
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...