Gast som vill segla ut i värden!

Hej

Jag började segla denna sommar och vill nu segla vidare. Gärna långt och till varma vatten.

Jag har gått en Competent Crew kurs i England samt att jag har tagit en fyra dagars dieselmotor kurs (Rya AEC) samt STCW95. Blir ej sjösjuk och röker ej :).

Jag är redo att segla nu i slutet av Augusti 2010 och har ingen speciell tid jag behöver vara tillbaka i Sverige. Står självklart för mina egna kostnader för mat etc.

Är 25 år gammal...

Kontakta mig på johanrosander [snabelA] gmail [punkt] com

Hej

Jag började segla denna sommar och vill nu segla vidare. Gärna långt och till varma vatten.

Jag har gått en Competent Crew kurs i England samt att jag har tagit en fyra dagars dieselmotor kurs (Rya AEC) samt STCW95. Blir ej sjösjuk och röker ej :).

Jag är redo att segla nu i slutet av Augusti 2010 och har ingen speciell tid jag behöver vara tillbaka i Sverige. Står självklart för mina egna kostnader för mat etc.

Är 25 år gammal...

Hej Johan ...
Hör av dig... din e-postadress var tydligen felaktig..
MVH
Sven l

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Hej

Är 25 år gammal...

Har du Facebook så sätt ut en blänkare på gruppen "Gastbanken" som finns där...

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.