Garmin iQue 3600

Hej

Jag har precis fått igång min GPS, laddat ner senaste drivrutinerna, reggat den m.m. Nu återstår bara problemet att jag inte alls förstår hur jag ska få igång den och använda den som GPS. HAr suttit ett bra tag nu men kommer verkligen inte på. kan jag ha missat något? Det står även något felmeddelande om att det inte finns utrymme när jag tankade ner från garmin hemsida, några maps. Kanske behöver dessa finnas för att det ska funka? borde det då inte finnas plats på garmin för dessa? Gör mig förvirrad, vore väldigt tacksam för hjälp och svar på hur jag ska komma igång så jag kan använda min GPS. (har försökt läsa mig till detta i handboken men inte funkat)

Tack på förhand

Joakim

Kartor från Garmins hemsida? Vilka då, menar du?

En iQue 3600 har bara lite internt minne. Alla seriösa kartor måste du lägga på ett kort. Det ska finnas en DVD med City Navigator eller City Select, beroende på hur gammal den är, med i lådan.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Garmin ique 3600

Hej har en garmin ique 3600 men vill ha allt på svenska menyer gps etc hjälp hur gör jag (ny användare )

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips