Garmin iQue 3600

Hej

Jag har precis fått igång min GPS, laddat ner senaste drivrutinerna, reggat den m.m. Nu återstår bara problemet att jag inte alls förstår hur jag ska få igång den och använda den som GPS. HAr suttit ett bra tag nu men kommer verkligen inte på. kan jag ha missat något? Det står även något felmeddelande om att det inte finns utrymme när jag tankade ner från garmin hemsida, några maps. Kanske behöver dessa finnas för att det ska funka? borde det då inte finnas plats på garmin för dessa? Gör mig förvirrad, vore väldigt tacksam för hjälp och svar på hur jag ska komma igång så jag kan använda min GPS. (har försökt läsa mig till detta i handboken men inte funkat)

Tack på förhand

Joakim

Kartor från Garmins hemsida? Vilka då, menar du?

En iQue 3600 har bara lite internt minne. Alla seriösa kartor måste du lägga på ett kort. Det ska finnas en DVD med City Navigator eller City Select, beroende på hur gammal den är, med i lådan.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Garmin ique 3600

Hej har en garmin ique 3600 men vill ha allt på svenska menyer gps etc hjälp hur gör jag (ny användare )

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips