Garmin Geko

Den minsta gekon..

Jag funderade lite på den minsta Gekons funktioner..

Är det inte så att den inte går att koppla upp med dator.. En tanke som slagit mig om den är att man då inte kan uppdatera den!? Det vekrar lite negativt. MAn vill ju inte ha den första mjukvaran med alla buggar i GPS:en.. då tänker jag nog främst på språköversättningen.. Men även alla nya funktioner som Garmin kan tänkas komma på. Förstår ni min tanke..

Slutsats: Den lilla Gekon tycker jag man skall köpa om man absolut inte kan någon om datorer osv. Och man behöver bara de enklaste funktionerna.

MVH

Jonas GHerdin

Somliga är inte som vi andra

Av och till ramlar jag över någon glad GPS-användare, som fortsätter använda sin GPS precis som den en gång var.

"Vad säger du? Finns det en massa nytt som man kan stoppa in? Vad kostar det? Jaså, inget extra?? Var hittar jag det?"

Det finns nog en marknad för det allra enklaste också. Själv skulle jag inte köpa en så begränsad GPS, men jag är ju heller inte normal. :)

Anders

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips