Full fart på Vinson!

Reinfeldt kommenterade för en tid sedan att det var glädjande att hans person uppfattades som pålitlig eller vad det var i nån undersökning, eftersom han var i "förtroendebranschen".

Jag skulle tro att Moderaterna m fl politiker har en mer marknadsmässig och rent professionell syn på sin verksamhet än de flesta väljare tror.

Troligen är det inte heller så att de flesta sponsorer kräver att få veta vilka de andra sponsorerna är.

eaglerock; sa:
En sidofråga i diskussionen angående Olof och Martin.

På den bild som SvD har på sin webbsida ser det ut som om en av dem har ett stort moderatmärke på bröstet. Är det inte lite suspekt i de här sammanhangen att sponsras av ett politiskt parti? Det kan ju väcka en del känslor och avskräcka en del potentiella konsumenter från de friluftsprylar som de samtidigt gör reklam för.

Jag röstar inte själv på moderaterna, men jag tror mig ändå inse att det vore naivt att bli avskräckt från att köpa grejer från andra (oberoende) sponsorer.

Jag hoppas och tror också att de flesta kan bortse från om klättrarna är moderater eller kommunister.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
extreme-ski; sa:
["Karnicar skied down the entire length of the south

Först att skida från toppen av Everest till medelhavsnivån VINNER (Hur löjligt det än framstår...)

M + O borde i alla fall ha STOR creds för att de inte tar detta med klättring/skidåkning på så vansinningt stort allvar! :) Go boys!
[Ändrat av Buda 2006-12-04 kl 10:21]

JohnnyL; sa:
¤Corax¤; sa:
Man har använt motorcykel också!

kililw4.jpg

MEN han går ju!!! Då har han inte kört mororcykel upp !!

Jamen, grejen är ju att han går upp med motorcykeln - och åker NER, det är ju precis det vi dividerar om när det gäller skidorna, man går upp och åker (hela vägen !) ner.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips