• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar på turskidåkning i påsk?

Hej!

Är det några friluftssinglar som skulle vilja gå på en fjälltur i påsk? Kan tänka mig att gå mellan stugor i Jämtland eller i Kebnekaise området! Skulle vara kul om vi kan bli ett gäng där natur, god fjällmat och "njutningsfullt" tempo är ledstjärnor! Har gått tre gånger tidigare mellan 5-10 dgr och är öppen för förslag, skulle gärna pröva att besöka stugor i Norge också....

Kul initiativ!

Jag har andra planer för påskhelgen men kan säkert komma loss direkt efter under vecka 15, alltså from tisdagen och över helgen som följer.
Norge är nytt för mig och låter lockande! Men suget efter Tarradalen är stort. Kombination med Sulitelma kanske?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Detta skulle vara riktigt kul

Andunge; sa:
om vi kan bli ett gäng där natur, god fjällmat och "njutningsfullt" tempo är ledstjärnor!

Perfekt kombination! Jag hänger gärna på.
Jag jobbar t o m långfredagsnatten och det är väl tveksamt om jag kan få ledigt då, men man kan ju alltid försöka. Annars tror jag jag kan få ledigt både före och efter påsk. Om man väntar till efter påsk kan ju snötillgången vara begränsande om man inte åker tillräckligt lång norrut i och för sig.

[Har gått tre gånger tidigare mellan 5-10 dgr och är öppen för förslag, skulle gärna pröva att besöka stugor i Norge också....

Jag är också öppen för det mesta. Norge låter kul. Kedjan, i vilken hotellet där jag jobbar ingår, har även hotell i Norge t ex i Lillehammer, och då kan man ju bo någon natt där till personal- och vänpris.

Mvh
Anders

Jag blir grymt sugen på att hänga med! Det hänger förstås på när... Jag är "ledig" från ca 29 mars till 14 april (men har inte möjlighet att vara borta hela den tiden).

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips