friluftskartan pro till fler datorer?

undrar jag har två f.pro som jag haft i en gps den har krascat + att ja bytt dator. försöker installera dom i datorn men ,kommer bara upp att kartan är angripen av nåt virus på båda kartorna. går den baral åsa upp till en dator? tack för svar.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
undrar jag har två f.pro som jag haft i en gps den har krascat + att ja bytt dator. försöker installera dom i datorn men ,kommer bara upp att kartan är angripen av nåt virus på båda kartorna. går den baral åsa upp till en dator? tack för svar.
Kartan ska gå att installera på hur många datorer som helst och det finns troligen inget virus på orginalskivan så stäng av antivirusprogrammet så kanske det går att installera.

Efter du har installerat kartan så måste du låsa upp kartan mot en gps. Du kan registrera två gps:er mot din kartas registreringskod. Det administreras på en garminwebbsida och du får kontakta Garmin om du har tappat bort din registrering.
http://friluftskartanpro.garmin.se/
Om du har en registrering mot en trasig GPS så kan du skicka den till Garmin så tar de bort registreringen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips