Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
undrar jag har två f.pro som jag haft i en gps den har krascat + att ja bytt dator. försöker installera dom i datorn men ,kommer bara upp att kartan är angripen av nåt virus på båda kartorna. går den baral åsa upp till en dator? tack för svar.
undrar jag har två f.pro som jag haft i en gps den har krascat + att ja bytt dator. försöker installera dom i datorn men ,kommer bara upp att kartan är angripen av nåt virus på båda kartorna. går den baral åsa upp till en dator? tack för svar.
Kartan ska gå att installera på hur många datorer som helst och det finns troligen inget virus på orginalskivan så stäng av antivirusprogrammet så kanske det går att installera.
Efter du har installerat kartan så måste du låsa upp kartan mot en gps. Du kan registrera två gps:er mot din kartas registreringskod. Det administreras på en garminwebbsida och du får kontakta Garmin om du har tappat bort din registrering. http://friluftskartanpro.garmin.se/
Om du har en registrering mot en trasig GPS så kan du skicka den till Garmin så tar de bort registreringen.