Forspaddling med canadensare!?

Hej,
Jag och min fru har just knåpat ihop en träkanadensare (http://www.bearmountainboats.com/17-0Freedom.asp) och vill så fort som möjligt ge oss ut i äventyr. I och med att några tidigare småforsar har gett oss blodad tand för forspaddling med canadensare så ville vi gärna lära oss lite mer och under säkrare former. Till vår besvikelse så är inte klubben "Strömstararna" här i Stockholm intresserade av forspaddling med canadensare. Finns det några andra organisationer/personer som gillar/utövar forspaddling med canadensare i Stockholmstrakten?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hej Per,

Jag har faktiskt just anmält mig till kanotpaddlingen i Loån/Voxnan, så jag kommer med kanot, bil, fru, och pick och pack - det ska bli jättekul! Tyvärr kunde inte min fru haka på även på Ogströmmen, men jag kanske kan få med någon annan.
Jag ser verkligen fram emot att äntligen få paddla kanot och inte minst inviga vår kanot!

Vi hörs,

Johan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips