• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Förvarings lösningar

Bor i lägenhet med begränsade utrymmen. Källarförråd går bort, pga stölder och tillgänglighet. Börjar (läs är) prylar överallt. Garderober överfyllda, vilka familjen behöver till kläder också. Har köpt till extra garderober/skåp. Fiske,vandring och uteliv kräver mycket prylar😁.
Hur har ni löst eran förvaring? Skulle vara intressant och kul att höra om innovativa lösningar .
Mvh
 
Div bodar och skjul, vind och garage bor i villa och har fritidsviste.

Hyr källarlokal är mitt råd.

Så gör flera vänner som bor i lägenhet och det var en lösning för mig också före villan och barnen.

Thure
 
Jag rev bastun hemma och byggde en rejäl friluftsgarderob. Där fick jag in det mesta. Skidor står ute i en bod men tält, hjälmar, kängor, sovsäckar, flytvästar etc. vill jag ha inomhus. Jag har dessutom en sjöbod där jag förvarar mina "båt- och ö-grejer" sommartid. Bastu får jag bada på stugan eller hos någon kompis.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.