FLYTRING I KOLÅSEN??

Jag funderar på att åka till Kolåsen ( 10 mil norr om Åre ) Tis 23/9- Lör 27/9 ( Fiske Ons-Fre )för att fiska efter Öring och Harr ( kanske en och annan Röding ).. Flytring i en tjärn med massor av fisk ( jag lovar ) Samt en lite större sjö med chans till riktigt stora bitar.. Dessa sjöar är det båtförbud i men det är okej med Flytring och ingen har nyttjat det på allvar där ännu ( förutom jag :)...

Är det någon som vill hänga på om jag drar iväg??

Ps. Bil och stuga har jag Ds.

Kolåsen Wow

Oj oj oj vad det där lät spännande. Jag var i Kolåsen för ca 10 år sedan och vandrade med några vänner. När vi var där såg jag en man som hade fått en otrolig massa STOR harr. Sedan dess har jag alltid velat åka dit igen... och nu blev man sugen igen.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Var med Vuogga på nämnda resa och vill passa på att påpeka att det numera råder ett FÖRBUD även mot FLYTRINGSFISKE. Gissa om vi vart lite lessna när vi kom dit och insåg detta:-(

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips