• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

finns det några äldre människor på denna sidan?

Namaste

jag är en aktiv, stark och äventyrssugen kvinna som bor och jobbar i Asien sedan några år. Därför har jag inte hittat någon-några kompissar eller vänner för semesters turer här hemma. Skandinavia är mitt val hemland och jag har vandrat många sommren i fjällen både i Norge och Sverige (även fjällguide). Så jag vet fjällregeln nr ett: går aldrig ensamt! Dessutom är det oftast roligare att vara flera.
Jag är öppet för det mesta, älskar att vandra, men kan också tänka mig en kanutur eller bara vara på en plats i naturen och meditera, plocka bär och filosofera.
Berättar gärna mig mer om mina interessen,
hör av er,
carpe diem
 
Om du tycker att åldern har betydelse måste du nog ange den, eller åtminstone ett intervall som du menar. "Äldre människor" är ett mycket subjektivt begrepp!
 
Vandring osv

Namaste

jag är en aktiv, stark och äventyrssugen kvinna som bor och jobbar i Asien sedan några år. Därför har jag inte hittat någon-några kompissar eller vänner för semesters turer här hemma. Skandinavia är mitt val hemland och jag har vandrat många sommren i fjällen både i Norge och Sverige (även fjällguide). Så jag vet fjällregeln nr ett: går aldrig ensamt! Dessutom är det oftast roligare att vara flera.
Jag är öppet för det mesta, älskar att vandra, men kan också tänka mig en kanutur eller bara vara på en plats i naturen och meditera, plocka bär och filosofera.
Berättar gärna mig mer om mina interessen,
hör av er,
carpe diem


Detta låter klart intressant, vandring inkl bärplockning osv. Vet ju inte din ålder men själv är jag 45 o bor i Stockholm o vill gärna ge mig ut i naturen med trevligt sällis nu i sommar:) Korta vandringar helst för egen del, eftersom jag jobbar en del i veckorna. Vore kul spåna vidare om detta!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.