Erfarenheter av Haglöfs LIM Barrier?

Hej Gunnar,
Tack för ditt mail.

LIM Barrier Pullover tillhör höstens sortiment. De artiklar du ser på vår hemsida nu är vår 09.
Här kommer en lista på de butiker som köpt in LIM Barrier Pullover:

ALEWALDS SPORT AB
FRITID & VILDMARKSLIV I NORR
INTERSPORT ARVIDSJAUR
LÄNNA SPORT AB
NATURKOMPANIET ÖSTERSUND
SKÖVDE NATUR & FRITID HB
SPORTKOMPANIET
TEAM SPORTIA VÄXJÖ
TEAM SPORTIA ÖDÅKRA

Med vänlig hälsning

HAGLÖFS SCANDINAVIA AB
Ja, samma svar kom till mig också så klart! Kan ju tycka att Haglöfs borde kunna ha information om samtliga sina produkter på hemsidan, oavsett årstid.

Jag hade ju hoppats på ett flott erbjudande att givetvis skicka en till mig bara jag talar om storleken :) Och till ett enastående reapris så här "off season".

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Är det någon som vet om någon av dessa upplistade butiker har denna pullover i lager?? Jag har länge velat köpa en, men först fanns dem inte att få tag på i Sverige, vilket gjorde att jag övervägde köp från England, men nu är de slut där också.

Förövrigt jäkligt skumt att detta isoleringsplagg inte räknas till sommarplagg. Jag ser det som det perfekta förstärkningplagget på sommarens vandringar. Lätt, varm och mycket packbar.

/Erik

kan smita in ett topp betyg till vanliga barrier jackan.

köptes med avsikt att bli enbart ett förstärkningsplagg men har mer eller mindre förvandlats till min ordinarie vinterjacka.

stilren, lätt så man knappt märker att man har jacka på sig, förhållandevis billig, fullt tillräckligt varm ner till nån minusgrad.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips