En fråga till Kaitumägare

Ska skaffa ett tunneltält med dubbla ingångar för skidturer.
Val går mellan Keron vilket verkar för stor för en/två och
Kaitum 2 GT.
Min fråga är om Ingångar i Kaitum är lika stora eller inte.
Om inte går det att använda den minsta i vinterkläder utan stora problem.
Tack för upplysningar!
Mvh
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Keron är väl lite stryktåligare än Kaitum, om du vill åt det. Keron fanns tidigare i en tvåpersonersversion, kanske går att hitta begagnat.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.