dykning i berrier revet under slutet av feb borjan mar

Halla! funderar pa att ta advanced kurs uppe i BarrÄr revet. med utgangs punkt fran cairns har dock hort fran lite kompisar och sa att vadret inte er pa topp dar uppe just nu. Sa jag undrar helt enkelt om de finns nan dar ute som kan ge mej nagra goda rad om de e vert att legge ut pengar pa en 3 dagars tur nu, man verkar inte ens vara garanterad alla dyken de beror ju alles pa vader.

jag er gansk saker pa att det finns perioder nar de e mycket bettre att aka dit. men jag er ju har just nu.

tacksam for svar // daniel

Kan vara väderproblem...

...så här års men om du tar dig dit och dyker så försök hitta en tur där du får dyka på SS Yongala. Dom flesta av dom turerna utgår från Townsville, QLD. Vansinnigt bra dykning (bästa jag varit med om i OZ).

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Gud, barriärrevet har alltid varit en dröm för min del, man säger att det kommer dö rätt snart med så man bortde nog skynda sig?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips