• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kom med till Brasilien Jan/Feb 2002

Nu jaklar bar det av!

Jag ar pa vag till Brasilien i slutet pa Dec. 2001 och tankte aka runt pa ostkusten fram till slutet pa Carnevalen dvs runt den 15e Feb. 2002

Jag ar ute efter att ha roligt och uppleva en del av Brasilien...jag kan ingen Portugisiska men menar att det inte behover vara ett hinder....vi far val se! Jag ar en 26ar kille, jobbar och bor i Sverige men har tagit ledigt ett halvar for att resa och ladda om batterierna.

Har du planer pa att aka dit eller blir sugen pa att aka nar du laser detta sa borde du hanga med (kille eller tjej). Nyar i Rio...Carnevalen i Rio och en massa andra galna och roliga aventyr dar emellan.

Jag befinner mig just nu i Australien pa vag till Brasilien sa vi skulle kunna traffas i Rio.

Det blir ingen stressig resa sa om du vill planera varenda dag in i minsta detalj sa far du inte hanga med! :):):)

Hor av dig.

/Jesper

arg!!

ja ja. då så.. ÅK DÅ!! ha så jävla kul!!

var igår ute å försökte komma med en resa bort
hemifrån på mitt jullov--

men det var rövarpriser och Madeira var det enda de hade att erbjuda mig... men men.. nu har man glömt passet 120 mil härifrån..

kiss å så.

jag vill verkligen till brasilien å har samma vision som du.. softa å ta det lugnt å hitta på events eftersom.

nåja. du har kanske redan åkt nu..
argh.. skulle så gärna hänga med..

men nu är man bara en pojkvasker på 20 år
som har glömt passet... som säkert redan gått
ut...

nåja. !!

/ martin
usually a student.. usually a bored webdesigner...

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Vill du se djur också?

Försök få tid till Pantanal i så fall.

Lycka till, även med portugisiskan!

Den är rätt användbar om man säger såsom så...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips