dagsvandring runt stockholm

Hej
Jag har varit medlem på denna härliga sida ett bra tag nu men aldrig riktigt tagit steget att fråga något. blev medlem för runt ett år sen! jag älskar att promenera nära vattnet och bara vara i naturen men har kommit på att jag inte känner till dom bästa ställen att små vandra på i stockholms område. har du några tips? funderar på nacka reservat? kan man gå där? är det fint? Mvh/Ronald jag hänger gärna på någon aktivitet eller vandring.Det blir inte ofta man kommer ut och jag skulle vilja ut mera
(Ronald Aguirre)

Sörmlandleden

Jag tycker om att gå på Sörmlandsleden.
Etapp 3 från Alby fritidsgård (Tyresö) till Tyresta nationalpark är väldigt vacker. Man går förbi/utmed ett par sjöar.

Själv så går jag oftast etapp 5 mellan Rudan och Paradiset, ibland går jag en dagstur mitt i veckan mitt på dagen men ibland även på en helg du är välkommen att hänga på om du vill.
MVH KIM

Roneo; sa:
Hej
Jag har varit medlem på denna härliga sida ett bra tag nu men aldrig riktigt tagit steget att fråga något. blev medlem för runt ett år sen! jag älskar att promenera nära vattnet och bara vara i naturen men har kommit på att jag inte känner till dom bästa ställen att små vandra på i stockholms område. har du några tips? funderar på nacka reservat? kan man gå där? är det fint? Mvh/Ronald jag hänger gärna på någon aktivitet eller vandring.Det blir inte ofta man kommer ut och jag skulle vilja ut mera
(Ronald Aguirre)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips