Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Däckdimension på 12 växlad Crescent (80/90-tal)
- Trådstartare FB
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Länktips Crescent
Jag har just fått tag på ett renoveringsobjekt i form av en vit Crescent 92308 "Competition12" med Tange Champion no3 stål och Shimano 600 komponenter. I min research hittade jag nyttig info på
www.cykelhobby.com
Lycka till! /A.
Jag har just fått tag på ett renoveringsobjekt i form av en vit Crescent 92308 "Competition12" med Tange Champion no3 stål och Shimano 600 komponenter. I min research hittade jag nyttig info på
www.cykelhobby.com
Lycka till! /A.
Frågan
ställdes för 3 år sedan men visst finns det mindre drev att köpa. T ex ECI i Björkhagen bör kunna hjälpa till.
Finns en del olika standarder för bultavstånd på vevpartiet fram. Mät bultavståndet. www.sjscycles.com har bra sortering.
Mindre än 39 fram brukar normalt inte gå om du inte byter till s k compact drive. Med större ingrepp (utbyte av vevaxel samt bakväxel och sannolikt även reglagen) kan du skaffa tredelat fram.
Thure
ställdes för 3 år sedan men visst finns det mindre drev att köpa. T ex ECI i Björkhagen bör kunna hjälpa till.
Finns en del olika standarder för bultavstånd på vevpartiet fram. Mät bultavståndet. www.sjscycles.com har bra sortering.
Mindre än 39 fram brukar normalt inte gå om du inte byter till s k compact drive. Med större ingrepp (utbyte av vevaxel samt bakväxel och sannolikt även reglagen) kan du skaffa tredelat fram.
Thure
Foresters bok Efficient Cycling speciellt utväxlingskapitlet är väl värt att studera för er som inte satsar på landslaget.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg