cykla i spanien

Jag är just nu i Fuengirola på Costa Del Sol och kan meddela att det går alldeles utmärkt att cykla MTB här hela vintern.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Anders111; sa:
Jag är just nu i Fuengirola på Costa Del Sol och kan meddela att det går alldeles utmärkt att cykla MTB här hela vintern.
Costa Blanca funkar också bra i princip året om. Hur lång säsongen är beror på hur mycket "mountain" man vill ha. De mre höglänta delarna av Spanien är kanske i kallaste laget under vintern om man inte tycker att det är fräckt med snö och minusgrader... :)
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.