• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Cykelsällskap sökes!

ROTFLMAO

(För alla icke insatta i dataspelschattande kan jag avslöja att denna förkortning betyder Rolling on the floor laughing my ass off, så vet ni det.)

Jag stöter ofta på folk som är sådär på internet, särskilt som jag spelar onlinespel. Det finns många som försöker ragga online, men då kan man väl ha större förståelse för att ragga på ett cykelforum än att ragga i ett SPEL. Eller hur...?

tjena,tjena

Tjena, jag är en kille som precis flytat till stockholm, bodde tidigare i åre. tycker mycke om cyckling och klättring, och vart mycket nyfiken på ditt inlägg om cykelsällskap, har inte så mycke erfarenhet om detta men är mycket interiserad. vad är det för turer du brukar köra och vad annvänder du hälst för typ av cycklar..är som sagt mycke interiserad och du värkar vara en seriös frilufts kille precis som jag. vi kanske kan höras mer, jag har nåra andra grabbar som håller på ganska mycke också, du kanske skulle villja följa med oss nån gång.

Re: tjena,tjena

Hej Olle!
Om du klickar på länken och läser alla inlägg så förstår du nog att jag var aningen ironisk! För den killen skulle jag nog undvika att slå följe med om det så bara var ner till kiosken! Skall väll tillägga att det inte är jag som startat den tråden. ;)
Men visst vore det kul och hoja en runda tillsammans! Tränar både MTB, racer och sticker titt som tätt ut på både korta och långa cykelresor. Läs gärna mina tidigare inlägg. Du och alla andra får gärna slänga iväg ett mail när ni skall ut så lovar jag göra det samma.
Vi hörs!
[Ändrat av theDude 2005-10-05 kl 21:34]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips