Captains of Crush i Stockholm?

Blev det nåt crush? Is there a Captain in the house?

Online 300kr/st + frakt är enda svenska CoC-försäljning jag hittat. Beställde istället häromveckan direkt från tillverkaren IronMind, $20/st, frakt ca $8-9.50/st.
2 veckor tog det innan #1 och #2 i vadderat kuvert seglade ner i brevlådan. Noll tull+moms; #1.5; 2.5 och förstås the famous 3:an på gång.

Thomas

Bilagor

• RIMG0396 copy_small.jpg
    RIMG0396 copy_small.jpg
    84 KB · Visningar: 1,923

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Är det nån som vet om/var man kan köpa Captains of Crush (Ironmind) greppränare i Stockolm?
Då är de alltså ingen myt? Visste inte att de fanns, trodde de var en vandringssägen. Har en speciell relation till just de där.

En kompis' kompis som är snickare och har rejäla labbar, hade en sån där Kapten Krossare och berättade det efter några öl. Jag trodde det var båg, och min kompis bad honom flabbande att ta min hand (nykter var jag inte). Så kramade vi. Killen hade väl två storlekar större händer och dubbelt så tjocka underarmar som jag. Satan vad vi kramade. När vi suttit en stund med dunkande tinningar och varsin vit hand, så gav vi upp båda. Precis lika ont fick vi, men jag var avgjort stoltast.

Jag kanske måste skaffa en sån där krossare?

Nu har jag med handlat därifrån. Får se om de hittar hit.
Bra pris var det iaf nu när dollarn är så låg.
Jag har hittills köpt i fyra omgångar därifrån. Portot drar iväg ungefär linjärt efter ca $40, och gissningsvis slinker mindre paket med lågt förtullat värde lättare igenom tullen. Samtliga kom fram utan extra påslag; det första punktligen efter de utvlovade två veckos väntetid, de tre senare inom en vecka.

Strykarräven;323321 sa:
Jag kanske måste skaffa en sån där krossare?
Kanske det :) För att återanknyta till Sthlm: på Budo, Sveav finns RB grippers, demo-ex står på rad vid disken. Jämförbara med CoC.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips