Butik som saluför Jack Wolfskin i Göteborg?

Impulsiv som jag är kom jag idag på att jag behöver ett tält i början av nästa vecka och sökningar på webben gjorde att jag letade efter ett Yellowstone II från Jack Wolfskin. Efter att ha varit i en rad olika sport- och friluftsaffärer i Göteborg så har jag kommit fram till följande: Antingen säljs det endast enklare strandtält/festivaltält eller Hilleberg. Visst, Hillebergs Unna verkar vara ett jättefint tält men 4500:- är lite mer än vad jag har tänkt lägga på tältet.

Med tanke på att jag (som vanligt) är sent ute så är onlinebutikerna inget alternativ. Finns det verkligen ingen butik i Göteborg som saluför tält från Jack Wolfskin?
 
Jonte Myra; sa:
Impulsiv som jag är kom jag idag på att jag behöver ett tält i början av nästa vecka och sökningar på webben gjorde att jag letade efter ett Yellowstone II från Jack Wolfskin. Efter att ha varit i en rad olika sport- och friluftsaffärer i Göteborg så har jag kommit fram till följande: Antingen säljs det endast enklare strandtält/festivaltält eller Hilleberg. Visst, Hillebergs Unna verkar vara ett jättefint tält men 4500:- är lite mer än vad jag har tänkt lägga på tältet.

Med tanke på att jag (som vanligt) är sent ute så är onlinebutikerna inget alternativ. Finns det verkligen ingen butik i Göteborg som saluför tält från Jack Wolfskin?


http://www.northstar.se/

/Hasse
 
Femmans

Femmans sport i nordstan säljer dem och om jag inte minns helt fel så rear de ut några Jack Wolfskin tält. De hade en tältutställning i våras då man fick chans att se flera olika modeller uppslagna, både hilleberg, jack wolfskin och billiga små skittält.

http://www.femmanssport.se/
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Fred-o Vintersäck i syntet för damer, europeisk butik? Bo och sova 24
spajk Hilleberg i butik i USA? Bo och sova 2
Larsn1d Jack wolfskin Gossamer II eller bergans Hardangervidda Bo och sova 3
Freddan122 Hjälp med tält 2-manna jack wolfskin eller Msr elexir 2 eller något annat? Bo och sova 0
Sjösimmerskan Spännare av tältlinor på Exolight II Jack Wolfskin. Hur funkar de? Bo och sova 3
Sjösimmerskan Tältlinor spännare Hjälp med tältlinespännare till nytt Jack Wolfskin Exolight II Bo och sova 1
Lavskrikan Jack Wolfskin Skyrocket III Dome Bo och sova 1
Ingle Stabilt campingtält - Coleman, Jack Wolfskin, McQuinley eller Outwell? Bo och sova 7
Punktkarlsson Tält - Vaude eller Jack Wolfskin? Bo och sova 0
jakkemalm jack wolfskin exolight Bo och sova 2
Jsl Jack Wolfskin Gossamer 2 eller Helsport Nordmarka 2 Bo och sova 3
Cremytos Jack Wolfskin Gossamer Bo och sova 12
LottaD Tältråd: Jack Wolfskin, Liberty eller Vaude, Mark? Bo och sova 2
atta Marmot, Bergans, Jack Wolfskin, North Face? Bo och sova 6
Laura Weight Watcher RT - Jack Wolfskin Bo och sova 4
Run Jack Wolfskin Tundra 2 Bo och sova 0
rogero Jack Wolfskin, chinook Bo och sova 0
Andersols Jack Wolfskin tält? Bo och sova 2
Lundell Jack Wolfskin tält...?! Bo och sova 2
tiddelipom Jack Wolfskin Bo och sova 4
nature4you.nu Tält Jack Wolfskin Tundra III Bo och sova 0
nicoj Jack Wolfskin tält för svenska fjällen? Bo och sova 2
Jock Scott fjällräven eller jack wolfskin Bo och sova 2
Jack Wolfskin-tält Bo och sova 2
Jack Wolfskin-tält Bo och sova 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.