buccaneer

Fin kajak

Jag hade paddlat den många gånger och gick sen och köpte en egen för ett par år sedan.

De främsta fördelarna tycker jag är:

Att den är rolig att paddla, kursstabil men ändå mycket lättsvängd pga stort språng (rocker), kantar du den ordentligt svänger den runt på en femöring. Jag tycker den funkar bra i alla förhållanden. Blåst, vågor...

Stor, går i mycket packning och lättpackad då den har
North Shores fantastiska luckor.

Snygg, tycker jag :)

Jag har inget direkt negativt att säga om den, har aldrig haft några problem, bara massa fantastisk paddling!

Mvh
Niklas
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.