Bra AA-ficklampa?

Köpte en Gear-lampa på Stadium för 199:- häromdagen, den har en Creediod och 1 AA-batteri.
Sämre "känsla" än den Fenixlampa jag har men helt ok med ljus.
Har tyvärr inte kunnat jämföra de två mot varann då fenixen lyser med sin frånvaro just nu men återkommer om/när den återfinns!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Fenix är klockrena, inget snack om det. Just LD10 tycker jag är lite för mycket längd/vikt i förhållande till ett AA batteri. Kolla Nitecor och Zebralight också!

/M
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.