Billig dunsovsäck + liggunderlag

Okay.. Någonstans mellan 13-15cm tjock i snitt, uppfattar jag att den är. När den varit framme ca5-10min ur förvaringssäcken. Kanske gosar den till sig lite mer om den får ligga. Det är svårt att hålla sig från att krypa ner och mysa lite nu när den är framme. Man blir lätt nostalgisk :)
ImageUploadedByTapatalk1354561908.019840.jpg
2u3uda6u.jpg

Okay.. Någonstans mellan 13-15cm tjock i snitt, uppfattar jag att den är. När den varit framme ca5-10min ur förvaringssäcken. Kanske gosar den till sig lite mer om den får ligga. Det är svårt att hålla sig från att krypa ner och mysa lite nu när den är framme. Man blir lätt nostalgisk :)

Det var ambitiöst :) Och matnyttigt. Tackar.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Köpt och testad!

Jag köpte Marmot sawtooth reg för 16xx kr. Jag kände att vänta på pipelinen skulle bli över 2000kr med frakt och kan bli högre som man inte vet. Jämför marmot:en med Askilts skyhigh 800 så det känns som ett bra köp!

Var ute sen igår morse med längd skidor och packning! Sov på natten i mitt Bergans kompakt light 3 som fungerade perfa! På natten hade det blivit 18- grader men även detta sov jag perfekt med min marmot (hade också min sommarsovsäck 15+ över), frös inget faktist vilket var skönt!

Hade dubbla cellplast liggunderlag och lite gran ris under tältet!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips