Båtmässan i Göteborg någon för den kajakburne?

Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon ide' att åka, 2 timmar med tåg för min del. Kajak har jag men kanske finns det några roliga gosaker att komplettera med.
Ni som varit där tidigare år vad säger ni.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Mr Kajak ska föreläsa på torsdagen (är jag för mig). Många intressanta historier från flera generationers byggande av kajaker.

Skulle gått om jag inte varit på fel kust, men å andra sidan så har jag äran att höra historierna live under paddlingar =).

Kan förvisso välja dag fritt men njä jag avstår nog kanske får rätt känsla för mässan i Stockholm i mars
Tack för era komentarer

Torsdag den 7 februari är det ett antal föreläsningar/seminarier om paddling i Bohuslän, vid Läckö (och bl.a. info om träffen där) och paddling i Dalsland och... som jag tror avslutas med Kåre Ankervik som nu tagit över Sveriges mest anrika kajakvarv (kanske det enda aktiva) VKV i Västervik. Seminarierna pågår från 15.00 - strax efter 19 om jag minns rätt... Friluftsfrämjandet är i högsta grad delaktiga i dagen och bjuder på 2 för en pris på entrén...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips