Båtmässan i Göteborg någon för den kajakburne?

Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon ide' att åka, 2 timmar med tåg för min del. Kajak har jag men kanske finns det några roliga gosaker att komplettera med.
Ni som varit där tidigare år vad säger ni.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Mr Kajak ska föreläsa på torsdagen (är jag för mig). Många intressanta historier från flera generationers byggande av kajaker.

Skulle gått om jag inte varit på fel kust, men å andra sidan så har jag äran att höra historierna live under paddlingar =).

Kan förvisso välja dag fritt men njä jag avstår nog kanske får rätt känsla för mässan i Stockholm i mars
Tack för era komentarer

Torsdag den 7 februari är det ett antal föreläsningar/seminarier om paddling i Bohuslän, vid Läckö (och bl.a. info om träffen där) och paddling i Dalsland och... som jag tror avslutas med Kåre Ankervik som nu tagit över Sveriges mest anrika kajakvarv (kanske det enda aktiva) VKV i Västervik. Seminarierna pågår från 15.00 - strax efter 19 om jag minns rätt... Friluftsfrämjandet är i högsta grad delaktiga i dagen och bjuder på 2 för en pris på entrén...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips