Båtmässan Göteborg 2009

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Och jag som tyckte att jag läste nånting nånstans om att de kraftigt skulle utöka kajakdelen på årets båtmässa, bland annat med en massa klubbar... det kanske inte blev nånting av det. :-( Båtmässan blir tyvärr sällan särskilt intressant för oss paddlare, tycker jag. Det är liksom inte värt att gå dit om man inte råkar vara intresserad av andra båtar också. Men det fanns ju ett par intressanta programpunkter, bl.a. med Babs Lindman.

Senast ändrad:
Kajakutställarna står ihop i D-Hallen där även Svenska Kanotförbundet finns,hos dom kan du träffa lite folk från dom närmaste klubbarna som tex NPK.

/Janne

de här båtmässorna : man träffar en hel del bekanta och nya människor, men av allt som säljs är det inget jag skulle vilja ha , dyrt, komplicerat, beroende av service....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips