Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nån som känner till en bassäng där man kan få ta in ett par havskajaker och rollträna nån gång? Inom rimligt avstånd från Norrköping gärna! Kanske finns nåt inplanerat rentav?
Oxelösunds Kanotklubb brukar köra ett par säkerhetsträningar under våren i badhuset i Oxelösund. Låg nere förra våren pga renovering av bassängen.
Friluftsfrämjandet i Nyköping brukar köra motsvarande i badhuset i Nyköping.
Kolla med klubbarna i Norrköping - inte helt otroligt att de har något. Eller kolla med Nomado i Norrköping som brukar vara kreativ med olika arrangemang!
I Tranås brukar dom ha svårt att hålla sig från bassängen på vintrarna. Nu såg jag inget i kalendern men jag kan inte tänka mig att Petrus inte har nåt på gång.
Mannen som sett det vi andra inte har sett
Vad är det egentligen vi söker när vi ger oss ut på vandring?
Frågan kan tyckas enkel, men ju längre man ...
4 kommentarer
Känslan av att skida ut bland Svalbards till synes ändlösa glaciärer med en maximalt lastad pulka är svårslagen. Expeditionen sträckte sig över 600 ...
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer