Hej allihop.
På sista tiden har vi irriterats av en del inlägg som inte har kunnat skilja på information och reklam.
Man blir ju lite trött när man inser att forumen riskerar att rinna över av reklam från oseriösa handlare som inte har nån lust att bidra till att utsidan blir en bättre sajt för ALLA genom att betala
för sig.
Som tur ÄR sitter jag och hackar på den nya forumprogramvaran och jag lovar att på TORSDAG är den uppe med nya coola funktioner! Bland annat kan man censurera bort ord eller spärra vissa användare.
Så HÅLL UT!
För att jag inte ska göra nåt dumt skulle jag dock vilja starta diskussionen:
Var går gränsen för vad man får ta bort i ett forum?
Reklam? Påhopp? Sakfel? Det är en svår balansgång.
Diskussionen fortsätter i "Om utsidan" forumet.
/Niklas, utsidanhackare
På sista tiden har vi irriterats av en del inlägg som inte har kunnat skilja på information och reklam.
Man blir ju lite trött när man inser att forumen riskerar att rinna över av reklam från oseriösa handlare som inte har nån lust att bidra till att utsidan blir en bättre sajt för ALLA genom att betala
för sig.
Som tur ÄR sitter jag och hackar på den nya forumprogramvaran och jag lovar att på TORSDAG är den uppe med nya coola funktioner! Bland annat kan man censurera bort ord eller spärra vissa användare.
Så HÅLL UT!
För att jag inte ska göra nåt dumt skulle jag dock vilja starta diskussionen:
Var går gränsen för vad man får ta bort i ett forum?
Reklam? Påhopp? Sakfel? Det är en svår balansgång.
Diskussionen fortsätter i "Om utsidan" forumet.
/Niklas, utsidanhackare