Android/iPhone: rekommenderar SportyPal

Hej på er,

Jag vill rekommendera en bra app till Android/iPhone som heter SportyPal. (http://www.sportypal.com/).

Det är en app som låter dig välja aktivitet, tex cykling, löpning, Inlines, vandring, övrigt.

Du väljer typ av aktivitet, trycker på start/pause/fortsätt.

När du är klar får du info av typen, total tid, medelhastighet, förbränning, avstånd osv.
Du får även se turen visad på en kart.
DU kan ladda upp resultaten till en webb-profil.

Rekomenderas.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det finns också till Windows Mobile, Java Micro Edition och RIM Blackberry så det borde funka till nästan alla mobiler....

Det finns också till Windows Mobile, Java Micro Edition och RIM Blackberry så det borde funka till nästan alla mobiler....

Yes, det stämmer. Det är bra att man gjort applikationen till dem flesta sk Smartphones.

Jag har dessutom upptäckt att förrutom cykling, löpning osv så finns det mååååååååååånga andra profiler att välja på när du startar.

Det är ju också bra.

Jag har ny provat denna applikation en hel del och är riktigt nöjd.
Har upptäckt att när jag besöker min profil online och kollar på en rutt så får jag tex se, max höjd under turen, vilket ställe där jag hade max hastighet.

Trevlig info med andra ord.

Me like.
:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips