Andaman Islands - dykning

Hej!
Jag skall aka till Andaman Islands ngn gong i April for att dyka. Jag undrar om du har ngn information om bra omroden, vill inte bara dyka runt Port Blair utan garna i ngn nationalpark.
HAr du nga prisuppgifter eller andra rekommendationer att dela med dig av vore det vanligt.
Befinner mig i indien just nu o har svort att fo information. Det vore jattevanligt om du mailade det du vet till mig, resfeber tar long tid att ladda po kassa internetcafer...
Jag vill veta allt som ar vart o veta, vart ar det bast dykning, vad kostar det, hur billigt kan man bo, vad kostar det att leva, osv.
KAn tanka mig att bo o ata som en rotta for att ha rod med bra dykning.

Mvh/ pia
pajaflow@hotmail.com

Morsan har varit där...

Min mamma var där i tre veckor för fem år sedan, hon dyker dock inte men kan kanske tipsa om allt annat.

Maila: pia@jerberyd.com

Per

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips