Andaman Islands - dykning

Hej!
Jag skall aka till Andaman Islands ngn gong i April for att dyka. Jag undrar om du har ngn information om bra omroden, vill inte bara dyka runt Port Blair utan garna i ngn nationalpark.
HAr du nga prisuppgifter eller andra rekommendationer att dela med dig av vore det vanligt.
Befinner mig i indien just nu o har svort att fo information. Det vore jattevanligt om du mailade det du vet till mig, resfeber tar long tid att ladda po kassa internetcafer...
Jag vill veta allt som ar vart o veta, vart ar det bast dykning, vad kostar det, hur billigt kan man bo, vad kostar det att leva, osv.
KAn tanka mig att bo o ata som en rotta for att ha rod med bra dykning.

Mvh/ pia
pajaflow@hotmail.com

Morsan har varit där...

Min mamma var där i tre veckor för fem år sedan, hon dyker dock inte men kan kanske tipsa om allt annat.

Maila: pia@jerberyd.com

Per

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips