• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Allintresseradfrilufsarkompis sökes.

Allintresserad frilufsare i västra götaland sökes.

Hej.

Lennart heter jag och undrar om det finns nån som har lust att hitta på lite kul aktiviteter med mig.

Paddling,cykling,vandring eller annat kul. Kom med förslag!

Jag har en plan att i sommar besöka alla nationalparker. Du får mer än gärna följa med på de som är i närheten: Tiveden och Tresticklan mm. Du får naturligtvis följa med på de som inte är i närheten också. Allra helst vill jag ha sällskap till Djurö, men jag har inte ens köpt en kajak än så jag vet inte riktigt när det ska bli av.

Re: Allintresserad frilufsare i västra götaland sökes.

lenkes; sa:
Hej.

Lennart heter jag och undrar om det finns nån som har lust att hitta på lite kul aktiviteter med mig.

Efter en titt i ditt fotoalbum måste jag tacka nej :)

Re: Re: Allintresserad frilufsare i västra götaland sökes.

öringen; sa:
lenkes; sa:
Hej.

Efter en titt i ditt fotoalbum måste jag tacka nej :)

Har du en släng av mansfobi Öringen? Du kanske skulle krama(t) din pappa lite mer?

Kramas är min favvosyssla, så det är ingen fara på den fronten. Men särskilt badsugen blir jag inte :)
[Ändrat av öringen 2006-05-09 kl 10:07]

Förklaring

Vi var ju svettiga,och hästarna behöver ju salt...
...så vi såg inget hinder att dela med oss lite grann.

Om det inte vore för att vi hade så himla kul just då samt att vi var något förfriskade så hade vi nog också avstått det badet den gången...

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Jag hänger gärna på till tresticklan,tiveden eller nån annan park.

Du kan väl skicka ett mejl till lennarthammar@hotmail.com så får vi planera var ,när och hur.

Mvh/Lennart.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips