Agnäsbacken ?

Hejsan !
Hörde ryktas om att Agnäsbacken ska vara öppen från och med lördag 18/12. Hur är åkningen där, jag har hört ryktas om en opistad nedfart med fett puder, eller såhär års hård och elak kanonsnö ?


Finns det möjlighet till offpist eller skogsåkning ?


MVH, Mats Frank, Umeå
 

Anonym från gamla forumet

Gäst
Mats jag kan inte hjälpa det men jag tycker att du är en TÖNT
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
håller med :)

Hejsan !
Jag håller med. Jag är verkligen en riktig telistönt.Men du kanske kunde utveckla resonemnaget lite så jag förstår på vilket sätt.
Feta puderhälsningar, Mats
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.