• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Afterwork klättring i Stockholm

Finns det någon som vill klättra afterwork från och med nu och framåt i sommar? Jag kommer ifrån jobbet vid halv 6 typ och kan tänka mig klättra fram till mörkret.

Kanske Munchen, Kanalklippan (har inte klättrat där), kanske en snabbtur till Häggsta. Det finns fler klippor i Stockholmsföraren hyffsat nära från stan som jag är sugen på men som jag inte har klättrat på.

Jag klättrar sport, trad, leder eller på topprep. Spelar ingen roll, vill bara klättra!

Finns det någon som vill klättra afterwork från och med nu och framåt i sommar? Jag kommer ifrån jobbet vid halv 6 typ och kan tänka mig klättra fram till mörkret.

Kanske Munchen, Kanalklippan (har inte klättrat där), kanske en snabbtur till Häggsta. Det finns fler klippor i Stockholmsföraren hyffsat nära från stan som jag är sugen på men som jag inte har klättrat på.

Jag klättrar sport, trad, leder eller på topprep. Spelar ingen roll, vill bara klättra!
Hi Fr123,

I'm in Sthlm this week, and ca. 6 times per year for one week. I would be glad if someone would take me to the crags.

I'm leading up to 5c sport and 5a trad (if it does not mean solo here), and I'm toproping up to 6b.

Visit my website http://touren.lampatzer.de

contact me: rainer.lampatzer@ics-ag.de or 0046/10852/5160 7:00 to 17:00

Thank you very much in advance.

best regards, Rainer

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips