Afrika..næsta

Tja på er alla
Søker någon som vill følja med på cykel ner genom europa och vidare ner genom Afrika.
Tanken ær att starta på Nordkap i september 2005 och avsluta i Kapstaden 23/7 2007 (kan æven blir den 22e...:)

Det ær seriøst...har tidigare varit genom syd- och nordakerika

Joakim Esaiasson

Sugen!

Hej Joakim.

Mitt namn är Jacob och jag har precis kommit tillbaka från ett års resande i Australien, Papua N. Guinea och sydostasien. Har äventyrs lågan i mig och brinner för att göra något annorlunda. Är seriös i mitt svar.

Ta kontakt via mail.
Har desvärre ingen telefon för tillfället

Jdz1981@hotmail.com

Vi hörs

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
cykling genom sydamerika

hej joakim
jag har själv funderat ett tag på att cykla genom sydamerika, vore skoj och få veta mer om din resa genom sydamerika, har du någon websida som man kan läsa mer om den

lycka till med afrikaresan

daniel

Har själv liknande planer

Hej !
Blev riktigt glad när jag läste ditt inlägg. Går i precis samma planer. Har inte spikat så mycket än, befinner mig i planeringsstadiet nu. Har planer om att dra iväg ungefär samtidigt som dig och ungefär samma rutt.

Skicka mig ett mail så kan vi höras/träffas o se om det kan bli något av detta.

ted-albertsson@home.se

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips