• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyrliga friluftskompisar sökes!

Hej!

Jag är en rastlös och äventyrslysten tjej från Stockholm som söker kompisar som är sugna på att hitta på roliga saker. Det kan vara fjällturer, fjällöpningar och så vidare. Längre turer såväl som kortare. Hör av dig vetja!

Vi ses!

//Petra

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej

Hej Petra!

Jag letar också efter nya vänner som gillar frilufliv och som bor i Stockholm. Jag har god och lång fjällvana med många fjällturer och skidåkning i alperna.
Hör av dig / Niclas 35 år från Hägersten

heej. jag är liksom du påjakt efter nya vänner med intresse för naturen och äventyr. tänkte höra lite va du gör annars? såg du bodde i stockholm, stämmer va? själv bor ja på andra sidan sverige, 10 mil norr om göteborg.
jag har lite små planer(eller ja sättare sagt en dröm) på att åka till nepal i höst och vandra. problemet är att jag inte har någon att resa med..
Linnea

Här finns en till:)! Gillar friluftsliv skarpt, men det blir av lite oregelbundet. Har fjällvandringsvana, här hemmavid o utomlands. Just nu inne på att plattmarksvandra, t ex Roslagsleden & Upplandsleden, följas åt på nån dagstur i höst? Eller flerdags-, hör gärna av sig isåfall. Att man tar bussen iväg nånstans med mat o packning vore skoj, men är förstås oxå öppen för annat i friluftsväg.

/Veronica i Sthlm

Skulle gärna testa fjäll-löpning nästa gång. Är tillbaka från fjällvandring vilken var fantastiskt men saknar ibland att få ta i lite och komma upp i puls:)

Och här kom en till...

Bor i Sthlm, är 32 och saknar friluftsvänner som är sugna på livet och äventyr! Ser att tråden är gammal men what the heck... plötsligt händer det :)
Har ni hittat på nåt eller? Nån som är sugen på en midsommartur i naturen?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips