Aconcagua?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
japp

Typ sa, men man kan ju uttala det som mavn vill folk i argentina uttalr det som ahoncagua eller nat liknande.
Grymt sitter i mendoza klockan ar halv tio pa kvallen kom hit idag, min vaska ar borta, men dom ringde att jag kan hamta den pa flygplatsen imorron.
Sa jag ska fixa tillstand imorron och hamta vaskan sen drar jag nog upp till berget, traffade en kille pa hostellet som just har kommit ner, han klattrade accon pa 2 dagar, grymt, men han sitter och vardar sina forfrusna fotter just nu.
Fan argentina ar grymt, det ar 32 grader varmt och helt fantastiskt!
jag kan bara rekomendera!
ska fixa till min hemsida med resedagbok nar jag kommer hem
http://www.skoglund.uw.hu

ha det bra!
-Christofer Skoglund - Travelosse:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips