60CSx piper vid avstängning?

Min 60CS är alltid lite ovillig att stängas av.
Man trycker på gummiknappen och det piper till och ljusstyrkereglaget kommer fram och när man gjort detta några gånger så stänger den av sig - men det är knappast smidigt, utan ibland rätt irriterande.

Min 60CS är alltid lite ovillig att stängas av.
Man trycker på gummiknappen och det piper till och ljusstyrkereglaget kommer fram och när man gjort detta några gånger så stänger den av sig - men det är knappast smidigt, utan ibland rätt irriterande.
Kort tryck ljusreglage. Långt tryck (2s) ska stänga av. Om du trycker tillräckligt länge så kanske det inte är tillräckligt hårt eller så har du fått glapp i knappen.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Ja, det är väl lite trög/glapp knapp.
Jag håller länge och ofta med nageln, men ändå blir det ljusreglaget rätt ofta.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips