Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min 60CS är alltid lite ovillig att stängas av.
Man trycker på gummiknappen och det piper till och ljusstyrkereglaget kommer fram och när man gjort detta några gånger så stänger den av sig - men det är knappast smidigt, utan ibland rätt irriterande.
Min 60CS är alltid lite ovillig att stängas av.
Man trycker på gummiknappen och det piper till och ljusstyrkereglaget kommer fram och när man gjort detta några gånger så stänger den av sig - men det är knappast smidigt, utan ibland rätt irriterande.
Kort tryck ljusreglage. Långt tryck (2s) ska stänga av. Om du trycker tillräckligt länge så kanske det inte är tillräckligt hårt eller så har du fått glapp i knappen.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...