• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

23-åring söker polare med liknande intressen!

Det är alltid kul att lära känna nytt folk att umgås med!

Jag är en kille på 23 år som bor i en liten by som heter Alfta i Hälsingland.

Mitt intresse för friluftslivet har alltid varit stort och jag älskar att vara utomhus, speciellt när det är lite varmare ute! Jag sysslar med bland annat fiske, fotografering, vandring eller är bara ute och springer en sväng och mitt största intresse är att cykla mountainbike i de norrländska skogarna. Det blir dock mycket roligare om man har sällskap!

Jag letar efter någon som delar mina intressen och gillar att vara aktiv och syssla med olika utomhusaktiviteter, kanske en träningskompis eller bara något att umgås med ibland.

Stort plus om du bor i närheten och är ägare av en mountainbike och cyklar ofta!

Ha de gött :)

Det är alltid kul att lära känna nytt folk att umgås med!

Jag är en kille på 23 år som bor i en liten by som heter Alfta i Hälsingland.

Mitt intresse för friluftslivet har alltid varit stort och jag älskar att vara utomhus, speciellt när det är lite varmare ute! Jag sysslar med bland annat fiske, fotografering, vandring eller är bara ute och springer en sväng och mitt största intresse är att cykla mountainbike i de norrländska skogarna. Det blir dock mycket roligare om man har sällskap!

Jag letar efter någon som delar mina intressen och gillar att vara aktiv och syssla med olika utomhusaktiviteter, kanske en träningskompis eller bara något att umgås med ibland.

Stort plus om du bor i närheten och är ägare av en mountainbike och cyklar ofta!

Ha de gött :)

Alfta, händelsernas centrum! Bodde där uppe ett tag för ett par år sedan. Lär finnas gott om natur att utforska.

Nu bor jag dock i Gävle, men Alfta är ju i princip bara en dagsetapp bort. Själv har jag nyligen blivit biten av cykelglädjen. Dock har jag inte åkt mycket mountain bike, men det känns som att det är något jag kan glida in på i framtiden. Att skaffa en MTB vore nog ett bra första steg, men för den här säsongen kommer nog all tid och pengar gå åt långdistanscykling.

Hur som, jag har planer på att bege mig upp mot Edsbyn-Alfta-Bollnäs kanske någon gång i Augusti och kan säkert tänka mig att haka på någon utflykt i samband med det.

Har själv börjat upptäcka glädjen med att vara utomhus efter ett liv framför dataskärmen, så även små äventyr är stora för mig.

Skicka gärna ett meddelande så kan vi tjöta vidare om det låter intressant.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips