Go pro black edition...strul

Jag har för ett tag sedan införskaffat en Go Pro Black Ed. Glad i hågen går jag hem och laddar följande appar:

Go Pro:
- Guide
Camera Director (Free)
Camsuite
WiFi remote
Hero 3 samt WiFi Control Plus.

Jag laddar upp kameran, laddar upp WiFi - fjärrkontrollen och sätter igång mobilen. Av någon anledning så kan inte telefonen hitta kamerans WiFi??? det funkade en kortare stund när jag bara hade WiFi remote installerad. Men sedan jag laddat ner den sistnämnda så funkar ingenting.

TIps och idéer tas tacksamt emot.

När jag hade strul med installationen så tog jag bort och återinstallerade programen både i kameran och telefonen.
Tycker tyvärr det verkar som dom har nägon bugg eller annat problem med Black Edition, vi var flera som skaffade B.E ungefär sammtidigt och har upplevt lite olika problem men verkar som om det inte fungerar första gången så prova att återinstallera.
Har haft den första modellen som har fungerat bra och känner en som har no 2 och mig veterligen funkar som den ska.

/M

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips