Skeppare sökes till seglats Göteborg - Indien.

Jag är en 33-årig man.
Jag har en 34 fots aluminiumsegelbåt som jag har bott i dom senaste fem åren då jag inte har tagit mig iväg över Atlanten som var tanken då jag köpte båten.

Jag har bara teoretiska kunskaper om segling och ger mig därför inte ut ensam på de öppna haven.
Då jag har bestämt mig för att flytta till indien i höst så behöver jag antingen sälja båten eller segla den dit. Jag seglar den helst dit. Och segla på öppet hav gör jag inte utan någon som vet vad dom gör.

Så min fråga är: Är det intressant för dig att segla till indien i år?
Hej Bertil.
Jag såg din annons som du la ut för ett och ett halvt år sedan, gällande att segla bortom horisonten.
Jag vet inte hur det har gått för dig.
Jag har en 34 fots aluminiumsegelbåt som jag har bott i dom senaste fem åren då jag inte har tagit mig iväg över Atlanten som var tanken då jag köpte båten.

Jag har bara teoretiska kunskaper om segling och ger mig därför inte ut ensam.
Då jag har bestämt mig för att flytta till indien i höst så behöver jag antingen sälja båten eller segla den dit. Och segla på öppet gör jag inte utan nåring som vet vad dom gör.

Så min fråga är: Är det intressant för dig att segla till indien i år?

MVh,*

Aleks*

Hej.
Har du kommit iväg? Jag förbereder min båt för en segeltur och tänkte kasta loss och lämna Göteborg sommaren 2019. Vore kul att se din båt. Kanske kan åka med någon etapp.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips